Skal du selge varer som er relatert til vinter? Nå kan du kostnadseffektivt målrette annonser mot personer som aktivt søker etter vinterutstyr.
Den kalde, fine tida er her igjen, og da kryper søk som «snøfreser», «dunjakke» og «vinterdresser» oppover på søkeordslista.
Vi i Polaris Media har flere ulike vintersegmenter tilgjengelig: «Vintersport», «Hus, hjem og hage (vinter)» og «Bil og utstyr (vinter)».
Hva ligger i de ulike segmentene og hvordan har vi bygget disse målrettingene?
Vintersport:
Dette segmentet retter seg mot dem som er interessert i eller planlegger å skaffe seg produkter tilknyttet skisport, snowboard, ishockey og skøyter.
Segmentet bygger på brukere som søker etter vintersportsutstyr på Finn.no og Prisjakt.no eller aktivt leser artikler om vintersport.
Hus, hjem og hage (vinter):
Dette segmentet retter seg mot dem som er interessert i hus, hjem og hage i forbindelse med vinter.
Segmentet bygger på brukere som søker på Finn.no eller Prisjakt.no etter snøfreser, snøredskaper, varmeovner, peiser og andre vinterredskaper.
Bil og utstyr (vinter):
Dette segmentet retter seg mot de som er interessert i eller vurderer å skaffe seg en firehjulstrekk-bil (AWD) eller bilutstyr/deler typisk for vintersesongen.
Segmentet bygger på Finn.no og Prisjakt.no etter bil med 4×4, vinterdekk, skistativ, takbokser, snøkjetting og lignende samt brukere som aktivt leser innhold om vinterdekk.
Kostnadseffektiv markedsføring
Med økt trafikk på vinterrelaterte produkter og artikler samt tydelige intensjonsdata om våre brukere, gir dette en unik mulighet for annonsører å kostnadseffektivt nå sine målgrupper ved å bruke den porteføljen av målgruppen vi i Polaris Media besitter.
Ta kontakt dersom du ønsker en uforpliktende samtale om hvordan våre målgrupper kan hjelpe deg!