fbpx

Portfolio

Se de siste leveransene våre her.

Videoprosjekter

Sjømatuka i Tromsø er et ukesarrangement hvor sjømat står i fokus. For vår kunde – og initiativtaker iTromsø ble denne promovideoen produsert for å skape engasjement og entusiasme rundt arrangementet – og sjømat.

Tenk Tromsø er et stort byutviklingsprosjekt som skal få byens befolkning raskt og enkelt fram i Tromsø, samtidig som byen vokser. iNord har produsert flere videoer for Tenk Tromsø, som skal fremme bruk av alternativ transport i byen vår.

Bakehuset Nord-Norge AS ønsket innhold for sine Facebooksider, og kontaktet iNord for støtte. I nært samarbeid har vi hatt gleden av å produsere innhold med målsetting å vise frem Bakehusets mange oppgaver og ansatte.

Videoproduksjon fra Ishavssvøm 2020 for vår kunde Einerhagen, som sponser lokal idrett og idrettsarrangementer. Ishavssvøm arrangeres av Tromsø Svømmeklubb, og gikk i 2020 av stabelen i Tromsøbadet.

Hvor kommer egentlig fersk fisk fra, og hva skal til for å få den plassert på middagsbordet i travle, nordnorske hjem? Extra er dagligvarekjeden som satser på  fersk, konsumklar fisk fra lokale leverandører. Her er en hyllest til havet, fiskeren, naturen og alt som bidrar til å realisere Extras mål.

For Arnestedet AS er det viktig å ta skikkelig vare på de som viser interesse for Einerhagen som utviklingsprosjekt for boliger i Tromsø. Se hvordan sommerhilsenen fra de her!

Videoproduksjon for DGTL20 – Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring. 2020-utgaven av konferansen ledes av stand-up-komiker og nordlending Erlend Osnes.

Da Clarion Hotel The Edge skulle rekruttere ny kjøkkensjef var det på sin plass å ta i bruk video i sosiale medier og nettaviser som virkemiddel.

Bil i Nord er Nord-Norges største konsern innen bilindustrien. Da de sertifiserte seg innen Volvos personlige servicetekniker-metodikk ønsket de samtidig å illustrere nyheten med video.

Rehabiliteringssenteret Nord-Norges Kurbad satser sterkt innen robotassistert rehabiolitering, og tar i bruk den nyeste tilgjengelige teknologien. Det ønsket de å vise frem i en videoserie.

SMAK er matfestivalen for og i Nord-Norge som ønsker å vise frem mangfoldet av fantastiske råvarer, matkultur og kompetanse som fins i landsdelen. iNord er mangeårig leverandør av innhold til SMAK-festivalen.

Fotoprosjekter

Når Sjømatuka skal arrangeres i Tromsø for første gang fra 24. februar 2020 trengs det gode bilder. Det har vi i iNord hjulpet initiativtaker Mediehuset iTromsø med.

Nord-Norges største bilforhandler, Bil i Nord, trenger ofte bilder til sin innholdsmarkedsføring. Da er det vi i iNord som hjelper til med det, som her i saken om valg av skiboks, der ski-esset Anna Svendsen ble den naturlige casen.

Når matskribenten Christer Pedersen skal samle noen av sine aller beste sjømatoppskrifter fra både arktiske og sydligere strøk under samme paraply, trengs det illustrasjonsbilder.

Finnfjord AS er unik i norsk og internasjonal industrisammenheng. Ikke bare satser de grønt og bruker ressurser på forskning og utvikling, de ansatte har også en av de desidert gunstigste pensjonsordningene det går an å oppdrive. Det vil selvsagt vår kunde Sparebank1 Nord-Norge fortelle om, og iNord bidrar.

Innholdsmarkedsføring handler om å skape tillit mellom avsender og mottaker – det handler ikke om salg, salg, salg. Det har Bil i Nord forstått, og satser derfor på nyttig og relevant innhold, som for eksempel skiløper Anna Svendsens beste fjelltips.

La oss skape fantastiske ting sammen.

Fortell oss om ditt prosjekt.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

[hubspot type=form portal=5928197 id=88261605-747c-48b8-a505-29678ab87a0d]

Ønsker du å samarbeide med oss?

Gjennom vår unike kompetanse hjelper og veileder vi deg for å nå dine mål, uansett hva de er. Vi vil hjelpe deg til å øke trafikken inn til ditt nettsted, styrke din merkevare, eller selge dine produkter. Vi har tilgang til et omfattende nettverk av plattformer og flater som kan benyttes for at du skal nå ut til dine kunder.

Interessert? Ta kontakt!