Hos iNord ønsker vi å få vite mer om bruken av digital markedsføring i Nord-Norge. Derfor har vi lansert en fersk spørreundersøkelse på emnet.
Dette er en spørreundersøkelse vi håper bedrifter og organisasjoner i landsdelen ønsker å svare på.
iNord er et markedsføringsbyrå innen Polaris Media, som produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring for kunder i hele Nord-Norge. iNord produserer innhold til nettsider, alle typer sosiale mediekanaler, nyhetsbrev og kundeaviser. I tillegg hjelper vi kundene med distribusjon av innholdet på alle plattformer.
I tillegg arrangerer iNord DGTL, Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring, sammen med Vican og Mediehuset iTromsø.
— Feltet digital markedsføring er i rivende utvikling, og per i dag finnes det ikke noen tall på hvordan bedrifter og organisasjoner i Nord-Norge bruker digital markedsføring, forteller innholdssjef Camilla Solheim i iNord.
Vil vite mer
Derfor har iNord nå laget spørreundersøkelsen, som vi håper kan ta pulsen på bransjen, og gi et bilde på ståa i nord.
- Meld deg på DGTL her!
– Bedrifter og organisasjoner har i dag et mylder av kanaler og formater å drive markedsføring på. Gjennom denne undersøkelsen ønsker vi å få vite mer om bruken, hvilke kanaler som foretrekkes, og hvilken effekt nordnorske bedrifter og organisasjoner mener de får ut av bruken, sier Solheim.
Presenteres på konferanse
Funnene fra undersøkelsen skal gi grunnlag for en rapport, som videre skal presenteres under DGTL-konferansen i januar.
DGTL: Cecilie Stefanussen (iTromsø), Camilla Solheim (iNord), Are Bessesen (iNord) og Natalie Lorentzen (Vican) er klar for DGTL i januar. Nå kan du delta på en spørreundersøkelse om digital markedsføring, der resultatene vil presenteres under konferansen.
– Vi håper selvfølgelig at så mange som mulig vil svare på undersøkelsen, uavhengig om du har tenkt deg på konferansen. Vi er opptatt av at nordnorske bedrifter og organisasjoner til enhver tid skal være oppdatert på de siste trendene og få mest mulig ut av sin digitale markedsføring og tilstedeværelse. Da er det viktig å ha kompetanse og vite hva som fungerer akkurat nå, sier Solheim.
Konferansen skal arrangeres 9. januar i Bodø og 10. januar i Tromsø. På programmet står blant andre Eirik Norman Hansen, CEO i Itch Design, Monna Nordhagen, nordisk strategidirektør i Scandinavian Design Group, Cathrine Louise Finstad, kvinnen bak kunstprosjektet «Norske Hemmeligheter», samt Steffen Rabben i Snap Inc.
Se hele programmet her!
Alle som deltar i undersøkelsen vil motta rapporten, samt få en rabattkode på påmelding til DGTL.