fbpx

iNord er sertifisert HubSpot-partner

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Markedsføringsbyrået iNord er nå sertifisert HubSpot-partner. Det styrker evnen til å levere effektiv markedsføring som skaper vekst og gir flere kunder.

Med Tromsø som kontoradresse, kan vi nå titulere oss som verdens nordligste HubSpot-partner.

– Å sertifiseres som offisiell HubSpot Solutions Partner er en langsiktig investering for å hjelpe våre kunder til å vokse bedre. Våre medarbeidere har den siste tiden tatt en rekke sertifiseringer for både å beherske inbound marketing-metoden og selve verktøyet i seg selv, sier konstituert daglig leder og innholdssjef Camilla Solheim i iNord.

Mer enn 68 800 selskaper i over 100 land over hele verden bruker HubSpot. På HubSpots egen referanseside kan du lese om hvordan bedrifter fra hele 19 ulike industrier benytter seg av plattformen for å skape vekst. Her er alt fra selskaper innen markedsføring, informasjonsteknologi, dataprogramvare, men også innen helse, konsulenter, rekruttering, finansielle tjenester og eiendomsmegling. Kundene opererer både i B2B og B2C-markedet.

Godt og troverdig innhold er viktig

Inbound marketing handler om å tiltrekke seg, engasjere og begeistre kundene, og iNord jobber hver dag for å bygge sterke merkevarer og skaffe flere kunder. Det gjøres primært gjennom digital markedsføring og å skape godt innhold som distribueres i ulike kanaler.

– Gjennom å bruke HubSpot kan du måle at markedsføringen du investerer i faktisk gir resultater. iNord er nå sertifisert til å kunne hjelpe bedrifter som mener alvor. De som ønsker seg innhold som gir resultater i form av salg. Stadig flere kunder får opp øynene for hvor viktig godt og troverdig innhold er for å kunne påvirke kundens beslutningsprosess, sier Solheim.

Les også: Derfor er innholdsmarkedsføring viktig for B2B-bedrifter

Salg og markedsføring i ett system

Poenget er å levere relevant innhold på nett til hvert enkelt steg i dine potensielle kunders kundereise. HubSpot er markedsledende leverandør av marketing automation, og deres plattform er et verktøy for vekst. HubSpot har verktøy som styrker både markeds- og salgsavdelingen og kundeservice. For å bli partner kreves det at iNord har bestått Agency Partner-sertifiseringen, i tillegg til en rekke andre sertifiseringer.

Les mer: Hva er HubSpot og passer det for min bedrift?

– Som HubSpot-partner kan vi nå levere flere effektive verktøy og prosesser, tilpasset kundenes ambisjoner, størrelser og ønskede mål for å skape leads, og gjøre leads til kunder via nettsider og andre digitale kanaler.

iNord har lang erfaring med innholdsmarkedsføring, og med vår sterke redaksjonelle bakgrunn, er vi dyktige til å fortelle om din bedrift – enten det er gjennom tekst, foto eller video. 

1 hendelser på “iNord er sertifisert HubSpot-partner”

  1. Tilbakeping: Er jeg virkelig klar til å bli en løve? | iNord AS

Stengt for kommentarer.

Gratis e-bok:

Viktige møteplasser som messer og konferanser er avlyst på grunn av Korona-pandemien. Hva skal til for å erstatte de fysiske møteplassene med digitale løsninger?

Sjekk ut vår gratis e-bok om digital vekst og leadgenerering.